Laatste voorbereidingen

17 juli 2014 - Broekland, Nederland

Hallo allemaal!

We zijn inmiddels druk met 'even' de laatste dingetjes regelen, 'even' want er komt toch wel veel meer bij kijken dan dat we van te voren hadden bedacht. Veel dingen hebben we al bekeken over het land en gisteren zelfs al een paar handige Engelse woorden opgezocht voor als we daar zijn, haha.

Maar wauw wat hebben we er zin in, omschrijvingen van het land zijn 'als een parel, zo lijkt het op de kaart', 'Juweleneiland' en 'beeldschoon land'. We weten dan ook zeker dat het een onvergetelijke reis zal gaan worden met bij thuiskomst een heleboel mooie verhalen.

19 juli om 05.00 uur vertrekken we vanuit Broekland richting Schiphol om vanaf daar te vliegen naar Sri Lanka. Van maandag 21 juli tot en met vrijdag 25 juli trekken we door het mooie land heen en van maandag 28 juli tot en met vrijdag 8 augustus gaan we werken in een weeshuis. De weekenden zijn we vrij en van 9 tot en met 12 augustus gaan we zelf het land goed bekijken.

We verwachten niet veel updates te doen vanuit Sri Lanka, maar toch zullen we jullie via dit weblog een beetje op de hoogte houden van wat we daar doen.

Groetjes Merle, Lars en Rosan

1. Reislogger:
    17 juli 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Anniek:
    17 juli 2014
    Super leuk! Heel veel plezier & ik ga jullie volgen!
  3. Kaylee:
    17 juli 2014
    Heel veel succes & geniet er van!
  4. Erna en vincent:
    17 juli 2014
    Een goede reis en heel veel plezier. En veel succes met jullie goede werk in het weeshuis.
  5. Loes:
    17 juli 2014
    Heel veeel plezier en ga er lekker van genieten!! Ik wil alle verhalen daarna zeker horen. En ik ga jullie volgen!!!
    Fijne reis xxxx
  6. Nicole:
    super leuk!!
    heeel veel plezier en geniet ervan!
    liefs nicole
  7. Jolanda:
    18 juli 2014
    Heel veel plezier samen, geniet ervan en we vinden het
    fijn dat we jullie kunnen volgen en dat gaan we zeker doen.
  8. Gerda:
    18 juli 2014
    Te vroeg! maar nogmaals heel veel plezier samen en geniet van deze bijzondere ervaring.
  9. Sieni:
    Merle, Rosan en Lars,

Jullie gaan een fantastische tijd tegemoet, Sri Lanka is een prachtig land.
    Wij gaan jullie zeker volgen, lijkt mij erg leuk.
    Wij zijn erg geïnteresseerd in alles van en over Sri Lanka, wij hebben zelf projecten daar, maar dan in het noorden.
    Heel mooi om te mogen doen.
    Ik wens jullie een voorspoedige reis en een geweldige tijd.